9 Oktober 2011

Eftersom jag slapp min morgonlektion i tisdags så skulle vi besöka Santa Barbara Museum of Art någon dag denna vecka istället och skriva en liten uppsats om det.
Så idag, sista dagen på veckan, så fick jag äntligen min rumpa ifrån soffan och tog mig dit. Charlotte(a.k.a Charlie) följde med mig som sällskap, och det var så himla trevligt. :)

Nu har jag bara den där uppsatsen framför mig, och det ser jag inte fram emot. Den ska vara inlämnad på tisdag morgon. Plus att jag också har Midterm i samma ämne på tisdag morgon. >_<
Livet känns halvtufft just nu. Så är det när man alltid skjuter allting framför sig hela tiden. :(





Efter vårat besök på Santa Barbara Museum of Art så tog vi oss en promenad hem längs med hamnen. Jätte trevligt att gå längs stranden och prata och lyssna på musk. :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0