9 November 2011

Det är inte många timmar kvar tills mammas födelsedag är över i Sverige, men här i USA är det, och kommer vara, 9 November 11 timmar till. Så oavsett om hon läser detta imorgon så har jag ändå gjort det. Plus att jag ringde henne igårkväll(imorse i sverige) och grattade henne på hennes alldeles egna dag. :)

I år är första och enda året(hoppas jag) som jag missar mammas dag. Men jag lovar henne, eftersom jag vet att hon kommer läsa detta, att det snart kommer komma ett litet paket till henne på posten. Jag ska bara försöka ta mig tid till att ta mig till Post office. xD

Om 4 dagar är det också Fars dag. Det är också en dag som jag aldrig missat förut. Men jag passar på att gratta min älskade pappa i samma inlägg. Och jag hoppas att han också får en fin dag.

(Och om ni missat det så är det faktiskt min födelsedag också snart. Om 2 timmar blir jag 21. Fast jag är ju i USA, så jag får vänta 11 timmar extra innan jag får fira min dag. xD)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack stumpan. Jag lovar att visa mamma direkt jag kommer hem från jobbet, om 7 timmar. Klockan är nu 03.35 torsdag den 10/11 här i sv. Och grattis 21:åringen på din dag.

2011-11-10 @ 03:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0