30 November 2011

Aaaah! Så himla glad jag är nu! Jag lyckades klara denna termin. Det var tufft ett tag, men jag klarade mig igenom den. Dock är jag fortfarande inte säker på om jag kommer få bra betyg, men jag hoppas på det. :) Det enda jag vet är att jag troligtvis kommer få högsta betyg i Foto och Fotojournalistik.

Så imorse gick jag tidigare till labbet och satt där och pysslade ihop det sista till min Portfolio i Media Design. Det är den klassen som jag haft mest problem med. Jag har verkligen svårt för InDesign. Det är ett program som hatar mig, och det är ömsesidigt. ;P
Men jag klarade det, och idag skickade jag in den till läraren. Så nu har jag en liten uppsats som ska vara klar på söndag. Sen finals mån,tis, ons, efter det är jag helt ledig i 5 dagar innan jag tar flyget hem till Sverige över jullovet. :D Längtar ihjälp mig nästan. Kommer krama sönder alla, speciellt Theo och Kimmie som jag saknat mest av allt och alla på denna jord under mina lite mer än 3 månader på andra sidan Atlanten. <3

Det ska bli skönt att få komma hem och slappna av. Samla lite ny energi. Och längta tillbaka till alla här. xD
Aldrig blir man nöjd, eller hur? :P

Jag tänkte att ni kanske ville se lite bilder på mig också, så att ni inte tror att jagsitter gömd i Sverige någonstans och googlar bilder och historier och lägger ut. ;P











Det kan hända att ni måste se klippet 2 gånger för att verkligen se. Men det är ett gäng delfiner som jag filmade för 3 dagar sen. Dom var fram och lekte jätte nära stranden. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0