1 November 2011

Som ni kanske förstått så har jag inte bloggat i helgen pga att det varit Halloween. Det är en väldigt stor grej här i USA och många festar konstant hela helgen ut. Jag festade dock bara i fredags, nykter.

Kvällen började med att vi alla klädde ut oss. Det var någonting som tog väldigt lång tid för dom flesta av oss. Senare på kvällen gick vi i ett led till San Pasqual. Vi var ca. 10 djur. Så vi gick och höll i varandras svansar och sjöng hela vägen till San Pasqual. Det roligaste jag gjort på länge. :D


Har är 5 stycken av alla djur vi var. :) Så grymt söta var dom allihop. ^^




Här har vi alla djur. Visserligen var jag också ett djur, en katt, men jag hade inte en sån mysig heldress som dessa människor. :)

I lördags var jag riktigt taggad på att festa, meeeen som vanligt så var ingen annan det mer än jag. xD Så vi satt hemma istället och tittad epå film. Twiligt och The nightmare before christmas.

I söndags hade jag en behövlig dejt med fina Tess. Vi tog oss en promenad längs Santa Barbaras fina strandpark och tittade på alla fina hus som ligger där. Vi gick och gissade vilket av alla fina hus som möjligt kunde vara Paul Walkers. :P Vi avslutade promenaden med en amerikansk frukost på Mesa Café. Mycket treligt och jag behövde verkligen få prata med henne. <3







Senare på kvällen tog jag en till promenad, dock med Yvonne denna gång. Vi tog oss en promenad ut på Piren. Det var också riktigt trevligt. :) Såg lite sälar. ^^



Igår, måndag, satt jag bara hemma och pluggade hela kvällen. Så inget intressant där.
Men nu ska jag bara slänga in lite bilder, sen ska jag börja göra mig klar för skolan. :)

Ha det bra alla fina människor där ute. ^_^

Kommentarer
Postat av: Tess

Super mysig söndag och som du säger, var behövlig! :D <3 Puss o kram!!

2011-11-01 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0