16 Maj 2011

Fjärde dagen som det regnar ute. Och fler dagar blir det. Läste på Klart.se att det skulle regna hela veckan, uppehåll söndag/måndag, sen skulle det fortsätta regna. :(

Vissa dagar är det jättemysigt när det regnar. Att få sitta inne och slappa framför tv:n, läsa en bok eller bara gå runt och småplocka här hemma.
Men nu har det regnat allt för mycket. Nu har jag tröttnat. Känner att humöret sjunker för varje regndag som går. Jag vill ha sol och värme.

För tillfället sitter jag inne och tittar på en film. Harry Potter och Halvblodsprinsen. Men jag ska nog klä på mig snart och gå ut en sväng. Trotsa regnet. :) Frisk luft behöver man ibland och faktiskt så älskar jag lukten av regn. ^^

ca. 82 dagar kvar till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0