28 Juni 2011

Jag har tagit en bloggpaus på nästan 1 vecka, och fortfarande så vet jag inte vad jag ska skriva om.
Mina dagar har varit ganska sega och händelselösa. Det enda som snurrar i huvudet är Kalifornien och flygresan. Och det hoppas jag att ni förstår. Det är en väldigt stor händelse i mitt liv och det finns mycket att göra och förbereda.

I tordags beställde jag min flygbiljett. Den 5 Augusti 9:10 lyfter mitt flygplan som först ska ta mig till New York. Ca. 19.35 anländer jag till mitt nya hem. Santa Barbara. Väl där ska jag leta reda på en buss som kan ta mig Down town, till Cliff drive. :)

Det är endast 1 månad och 6 dagar kvar och jag har fortfarande inte packat en pinal. :O Jag vet inte hur jag ska hinna med allting. För från och med idag så kommer jag jobba varenda dag fram till 29 Juli. 4 dagar är jag ledig. Så ännu är packningen ett mysterium. (Jag kommer säkert sitta uppe kvällen innan och packa allting.)

Påtal om någonting helt annat. Jag har ju fått boendelistan. :) Jag vet vilka 3 personer som jag ska dela lägenhet med och jag har även pratat med tjejen som jag ska dela rum med. Jättetrevlig tjej. Norrlänning och lika gammal. Detta blir perfekt. :) Sen kommer vi bo med två göteborgare, och det kan ju bli intressant. :P En -91 och en -92.
Längtar som tusan tills jag får börja mitt liv som collegestudent i Kalifornien. En underbar upplevelse och ett minne för livet. :3

Förhoppningsvis kommer det fler uppdateringar innan jag far iväg. Men jag kan inget lova. Det är väldigt mycket som kommer hända den sista månaden. Men jag ska försöka slänga in en liten mening då och då. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0