Dag 3 - Mina föräldrar

Dag 3 - Mina föräldrar

Detta är nog den svåraste delen på denna 30-dagars. Det finns så himla mycket att berätta om mina föräldrar.

Jag och min far fick inte den bästa starten. Men nu på senare år har jag insett att det är pappa jag har ärvt det mesta från. Samma intressen och så. Så nu har vi faktistk saker att prata om. Bakning, matlagning, fotografering, Mr. Bean, Robert Gustavsson. Listan kan göras lång.
Det har fört oss närmare.





Min mamma. Jag har alltid varit mammasjuk. Vi har gått varandra på nerverna SÅ många gånger. Men hon är fortfarande min mamma. Hon är kärleksfull. Kan prata först och tänka sen ibland, men det är sånna grejjer som gör hon till just MIN mamma. :)

Älskar mina föräldrar mer än allt på denna jord. Glad att dom finns till hands om det skulle behövas. :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0