6 Augusti 2011

Jag har äntligen kommit fram till Santa Barbara. Resan var lång och tråkig, men det funkade. Hade ju ett intressant mål, så det fick mig på andra tankar. :) På slutet var jag både hungrig, trött och kissnödig. Men det är sånt man får leva med. :P
När jag anlände till boendet så hittade jag inte vart jag skulle. Tillslut hittade jag och fick träffa en hel hög med IBS-studenter. Fick även mig lägenhetsnyckel. :)

Just nu har jag och min roomie duschat och gjort oss redo. Ska ut och göra stan osäker om ett tag. Måste även handla lite mat och toapapper. (fanns inget toapapper igår när vi kom igår. :O)


Utsikten från vårat vardagsrumsfönster. :)


En random blomma jag tog kort på som finns på våran bakgård. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0