4 Augusti 2011

Trodde det inte. Men internet finns på hotellet, så ett till inlägg blir det innan imorgon bitti. :)

Flygresan ner till Stockholm gick bra. Hade dock glömt bort hur obehagligt det är med lock i öronen. xD

Det var tufft att säga hejdå, men jag skippade alla kramar och sånt får då hade det blivit värre.
Efter en stund gick jag fram till en karl som jobbade på Frösö flygplats och skulle fråga vägen, då kom det några tårar. Men efter att jag fått prata med honom en stund så släppte det. Har haft gråten i halsen några gånger men tvingat bort det. :P

Jag ska ju för fan till Santa Barbara! Det är ju ingenting att vara ledsen över. :D Det är ju nu det roliga händer! Jag har redan pratat med ca. 3 personer som jag planerat att träffa där nere i sunny california. Det är ju någonting att se fram emot, inte gråta över. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0