18 Augusti 2011

Sista Cross-Cultural lektionen idag. :) Så nu är man ledig ett par dagar till skolan börjar på allvar.

Det känns så sjukt att jag verkligen är i Santa Barbara, Kalifornien. Att jag verkligen sitter här i min lägenhet med grymt fina rumskompisar. Det trodde jag aldrig. När jag sökte hit för ett halv år sedan så kändes detta äventyr så himla långt bort. Men nu sitter jag ju här.

Det är här jag börjar mitt liv på nytt. Det är här som jag verkligen kommer växa upp. Finna mitt sanna jag och lära känna mig själv bättre. :)

Dessa 2 veckor som jag nu spenderat i detta land har varit fulla med äventyr, taxiturer, fylla, biobesök, strandbesök, resturangbesök. Listan kan bli lång. Så jag ser verkligen fram emot mitt år här.
Jag trivs verkligen. :) Ni ska bara veta. Ler varje dag, skrattar varje dag. Helt underbart. :)

Nej, nu ska jag sluta vara så himla sentimental.

På måndag börjar som sagt allvaret och jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli roligt att träffa alla klasskamrater. Alla amerikanare. Få hoppa in i den amerikanska vardagen på riktigt. :)

På måndag börjar jag med Media design 10:30-12:50. Nästa lektion, Photo 1, börjar 14:00 och slutar 16:15.
På tisdag har jag Digital Darkroom mellan 8:00 och 13:05. Nästa lektion är Photojournalism som är mellan 17:00 och 22:05.
Onsdag ser exakt likadan ut som måndagens schema.
Sen har jag helg. :) Så jag ska faktiskt inte klaga på att jag har en lektion som slutar 22 på kvällen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0