26 April 2011

Hejhej!

Nu har jag inte bloggat på hela helgen. Det är endast för att jag har varit upptagen. :)

I lördags var det suuuuperfint väder ute, så jag sprang fort upp till mor och far och solade. :D Lite senare på dagen åt vi påskmiddag. Jätte gott var det! Vi slog på stort och satt ute i trädgården och åt! Det gillar jag verkligen.
Runt halv sex skjutsade far mig till Dorotea. Där umgicks jag med Sanna och Samantha. Det var två andra tjejer också som skulle komma, men dom gav återbud i sista stund. Synd, men vi träffas nog alla fler ggr. :)

I söndags var vädret lika fint som dagen innan, så jag bestämde mig för att springa upp till mor och far. Lånade deras tvättmaskin och fick min soffklädsel ren och fin. Passade på att hänga tvätten ute. ^^ Mor och far skulle precis åka när jag kom men jag fick stanna kvar och då passade jag på att sola igen. :D

Igår gjorde jag inte mycket. Var hos mor och far igen. Eftersom mina farföräldrar firade påsk på annan plats iår så kom dom över och åt lite gott igår istället. :)

Nu ikväll gick jag över och skulle hämta med mig Theo till lekparken alldeles bredvid. Men hela hans familj följde med istället. ^^ Min bror tog över min kamera och sprang runt som en apa över allt och klättrade på alla klätterställningar och tog kort. xD Det vart typ 100 bilder. Och jag tog INGEN! :O Det slutade med att jag stod där i lekparken, ensam, men två trötta barn. Menmen, man är ju deras faster. :P

Och jag har sagt det förr och kommer säga det flera ggr om - Fasiken vad jag kommer sakna mina gossar medans jag är i USA. <3

Nu blev detta ett långt och astråkigt inlägg. Men det blir så ibland.
Ska avsluta med några bilder. :)




Credit till min kära bror som tagit bilderna. :)

Kommentarer
Postat av: helena

du hade ju som sagt kunnat säga nej om du ville så hade vi tagit med oss dom i bilen, sen fick jag tjata på din bror i en kvart att vi skulle fara eftersom han bara stod kvar och pratade fastän jag berättade att dom började bli griniga..

2011-04-28 @ 12:47:27
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0