10 April 2011 (Sjuk!)

Min helg har inte varit den bästa.
I fredags var det ganska okej. Tittade på tv och myste i soffan med cola och popcorn. Men natten till lördagen sov jag urdåligt, och på morgonen åkte jag på en förkylningen.
Det kändes som att jag svalt några rakblad och jag hade feber. Men jag tog några alvedon och vilade.
Efter att jag fått i mig lite mat vid 5-tiden på kvällen kände jag mig mycket bättre och gick upp till mor och far. (Skulle också prata lite USA med dom eftersom jag fick mer papper i fredags.) Där satt jag iaf nästan hela kvällen. Tittade på "Smartare än en femteklassare" och återigen åt popcorn. :)
Natten till idag har varit ännu värre än förra natten. Somna vid 11-tiden, vaknade igen vid 1 och satt uppe ett bra tag och tittade på tv och försökte dricka lite vatten. Tillslut somnade jag om men vaknade runt 4. Sen sov jag fram till 8.

Jag kommer nog lägga mig och vila några timmar igen snart. Är helt slut och imorgon ska jag jobba i några timmar, så jag måste vila och krya på mig så mycket jag bara kan.
Det värsta med allt detta är att jag har inte ens fått vara frisk en hel månad. Det var bara ca. 3 veckor sen jag blev av med min senaste förkylning.
Mitt immunförsvar hinner aldrig byggas upp på nytt innan jag får en ny förkylning. Kroppen tar stryk. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0