31 Januari 2013

Äntligen fick jag med mig morsan till simhallen. (Har ju bara tjatat sisådär 1 år. ;)
 
Grymt skönt var det. 60 längder blev det idag. Hade kunnat hålla på längre om tiden hade funnits. Jag har länge länge velat börja träna. Men ett gymkort/träningskort kostar för mycket för mig just nu. Plus att det är väldigt tråkigt att träna själv just innan man kommit in i rytmen.
Flera gånger om dagen stirrar jag på min träningscykel som står bredvid mig och önskar att jag ska finna en gnutta energi till den.
Då får man ju lite träning iaf. Men icke, den står så himla fint där och väntar på mig.
 
En sak jag ska göra iaf är att samla kraft och mod till att gå oftare till vadhuset och simma. Det är ju trotsallt gratis och väldigt bra träning. Speciellt om det är den ENDA träningen också. ;)
 
Finväder hade vi idag och eftersom vi har en jättefin skoterled tvärs över sjön så tog jag sjövägen till mor och far istället. :)
Btw, ser ni dom fem svarta prickarna? Det var fem rådjur som höll mig sällskap under promenaden till byns norraste delar. :)
 
 
Den superfina skoterleden. :)

Kommentarer
Postat av: Findusen

Åh vad fint du har det i Norrland!!! :D

2013-02-01 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0