25 Februari 2013

Jag finner ingen blogginspiration alls. Egentligen inte inspiration överhuvudtaget till allt.
Jag hoppas att lite styrka kommer efter denna vecka. Att mina planer verkligen uppfylls. Skulle behöva få vara mig själv en stund.

Denna helg har flygit förbi ganska fort. I lördags var jag fyllechaffis åt mina päron. Det var ganska trevligt eftersom jag då också fick träffa min farbror och faster. :)
Eftersom jag hatar söndagar, så är jag glad att den dagen gick fort denna gång. Gjorde en storstädning av hela lägenheten och klämde in en liten skype-date däremellan.
Ganska lyckad, med andra ord. ^^

Det har ju varit superfint väder nu ett par dagar och med tanke på min städar dag igår så tog jag mig i kragen och gick ut en sväng idag. :) Tanken var en promenad med farmor och farfar, men den planen slutade med en biltur till Backe. :) När jag kom hem därifrån tog jag mig en långpromenad med min svägerska och min minsta brorson. Även den slutade inte riktigt som jag tänk mig, men fortfarande väldigt trevlig. :) Älskar mina två brorsöner mer än någonting annat. Dom vet verkligen hur dom ska charma sin faster dom där två buspojkarna. :) <3

Men nu ska jag sluta prata om min helg och dag och återgå till det jag gjorde innan.. Absolut ingenting!
Återkommer när jag har intressantare saker att babbla om. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0