2 Februari 2013

Att hålla på med html-koder brukar alltid gå mig på nerverna. Det är kul om man använder sig av program som t.ex. Dreamweaver, men dessa koder är ett enda virrvarr.

Men idag när jag gav mig in på dessa koder så gick det faktiskt hyffsat bra. Inga problem alls! YES!
Nu blev det visserligen inga stora ändringar. Men tack vare att jag "köpt" bloggdesignen av någon annan så såg mallen hela annorlunda ut.
 
I alla fall så fick jag äntligen tummen ur och bytte ut bilden i headern. Bilden jag hade innan va typ 10 år gammal. xD Den jag har nu är typ bara 1 år. ;P
Det ser ju liiite bättre ut. :)
 
Egentligen har jag ingenting att blogga om just nu. Ville bara titta in och upplysa er om min ändring i headern. Ser ni fortfarande den gamla är det bara att trycka "F5". :)

Ha en awesome lördag alla fina människor! :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0