1 Februari 2013

Äntligen, äntligen fredag. Jag måste bara säga att denna vecka har krypigt bra! Snigelfart! Känns som att det va typ tre måndagar efter varandra. Inte okej, enligt mig.
 
Men nu är det äntligen fredag. :)
Jag har bara segat hela dagen. Tittade på Valentines Day och The ugly truth.
 
Jag tänkte på en sak: Varför utsätter vi oss tjejer för romantiska filmer? Finns nog vissa som älskar cheese movies och så. Det gör jag också! Don't get me wrong. Men, efter att jag sett en romantisk komedi så blir jag nästan deprimerad. Man börjar ju fundera på varför man själv inte har en pojkvän och allt sånt. (Jupp, jag är singel.) Nästan så att man sitter och nedvärderar sig själv. :o
Tankar som: Varför kan ingen kyssa mig så? Varför får aldrig jag blommor? Varför sitter jag alldeles själv med näsdukar och en stor skål med glass? :dyker upp.
 
Jag är inte alltid så kritisk. Men erkänn! Någon gång i era liv har nog tanken slagit er.
Är det typiskt tjejer, eller finns det också killar som känner likadant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0