21 November 2012

 
Finns nog ingeting som älskar mer än att vara i närheten av barn. Dom kan få en att må så hjärligt bra. Speciellt så älskar jag att vara omkring mina brorsöner, Theo och Kimmie, och min fina väns dotter Tove. Ingenting klår lyckan i ögonen på Theo när han få ser mig. Ingenting klår kärleken jag känner när Kimmie inte vill att jag ska gå hem.
Mitt faster-hjärta växer mer och mer för var gång jag ser dom pojkarna.

Igår hade jag en fin stund med min fina vän Rebecca och hennes 19 månader gamla dotter Tove. Jag byggde massa lego och busade med henne. Hon har också börjat kalla mig för iina. Sötfisen sprang runt och ropade "iina! iina!". xD Gulligare tös få man leta efter. :P

Jag och Tove sitter och leker med nån musikleksak. :)
 
Tovetuff visar stolt upp sitt legotorn! :)
 
Världens finaste Kimmie! <3
 
Världens finaste Theo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0