6 November 2012

2 ggr har det redan kommit en massa snö som senare smällt bort.
Det är nu 4 dagar kvar till min födelsedag. Snö har det alltid funnits på min födelsedag(förutom när jag fyllde 18.((och såklart förra året när min födelsedag firades i Kalifornien. )). Jag tänkte tidigare idag att nu måste snön komma, det börjar bli lite ont om tid. Och vad tror ni händer? DET SNÖAR! :D Nu håller jag tummar och tår att den iaf ska stanna till efter helgen. :P

Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå lite snabbare. Jag ska jobba lite ikväll. Ställa upp på mitt gamla jobb och sälja popcorn till bion. Som betalt får jag se bion gratis. Det ser jag verkligen fram emot, har velar sett filmen enda sen den kom ut.
Snow white and the Huntsman.

(Shiet, som vi säger här uppe: Det är snöflingor stora som lovikkavantar som dalar ner! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0