2 November 2012

01:51.
Det är inte riktigt en vecka kvar. Om några minuter är det exakt en vecka kvar till min födelsedag. Jag vet inte varför, men jag längtar. Ingen födelsedag kommer någonsin klå hur jag blev firad förra året, i USA.
One of my best days so far.

Blev bjuden på middag, tog en sväng till JJ's bara för att jag hade äntligen hade åldern inne för att få köpa alkohol. xD Partade med dom allra bästa.. i pyjamasbyxor! Crazy, i tell you! Fick massa tårta och tillochmed några presenter. :P Det var verkligen en underbar dag. Några dagar senare Lunchade jag med tre av mina amerikanska vänner på JSB. En restaurang på Campus. Fina Elie hade med sig en tårta till mig också. Så himla fin tjej! :) Fick lite presenter av dom också, synd bara att det grymt fina armbandet som jag fick utav Brittany gick sönder straxt innnan jag lämnade SB för ca. 6 månader sen. :(

längtar tillbaka som tusan vissa dagar. Jag är grymt glad för alla vänner jag har här, det är jag verkligen. Men jag är en sån människa som vill ha full rulle. Action. I USA hände det saker hela tiden. Visst, vissa dagar njöt man av ensamheten. Men det var endå skönt när det blev liv i luckan igen. :) Att det alltid sprang folk in och ut, att jag var ute och hajkade typ 2 dagar i veckan, kunna ta bussen till stan, ta det lugnt på Starbucks.

Den här hela bybo-grejjen är inget för mig. Ibland gillar jag det här uppe. På vintern, tex. Kanske inte när det är -30. Men jag är ju en människa som älskar skotern. Men nej, jag vill inte bosätta mig här föralltid. Småbynstjaffset går mig på nerverna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0