15 November 2012

Det är sjukt egentligen hur långt in i tankar man kan sjunka med musik i öronen.

Alltid på kvällarna sjunker jag in i min tankebubbla.Det är inte alltid en bra sak. För mycket tankar för mig betyder noll sömn. Dom senaste månaderna har varit lite kaos. Matlusten har jag dock fått tillbaka. Energin fattas fortfarande. Liksom, hur kul är det att laga mat till sig själv varje dag? Men sömnen är fortfarande "fucked up". Som tur är har det bara varit riktigt dåligt en enda gång. Då sov jag ca. 3 timmar sammanlagt på ca. 2 dagar. Det var förjävligt om jag får jag säga det själv.

Skulle verkligen behöva någonting att sysselsätta mig med om dagarna. Jag klättar ju på väggarna här hemma!
Jag vet att det börjar bli tjatigt allt detta klagande. Men samtidigt som jag måste få ventilera mig på ett eller annat sett, så vill jag inte tynga någon annan. Frågar någon om jag mår bra, så självklart svarar jag "ja". :/
Kanske lite utav en ful ovana det där. Men det finns ju folk som har det värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0