21 Maj 2012

Ååh! Jag har så mycket att berätta om. Det har hänt massor dom senaste dagarna. Både tråkiga och roliga. (Bilder kommer i ett annat inlägg.)

I lördags var det äntligen dax för IBS diplom lunch. Vi gick dit klockan 12 och fick lite mat, vårat diplom sen fick vi gå hem. xD Det var väldigt... spännande. Det roligaste av allt var att heeeeela gänget var samlat och vi fick en sån fin gruppbild. (Vårat gäng är nästan halva IBS-aug-2011 gruppen. xD) Kommer verkligen sakna mina pluppisar/weedgäng/kramkompisar. <3<3
På kvällen vart det partyparty! Våran finaste Jacob fyller 21 på imorgon, och eftersom han kanske ska bort imorgon så firade vi honom i lördags istället. :)

I söndags (bakiiiisdag) hade vi våffellunch! :D Findus och Amalia hade fixat en fin heldag som alla i vårat fina gång medverkade i. :) Först satt vi och åt våfflor och frukt som galningar. Efter lunchen hade findus och Amalia fixat fina lappar formade till hjärtan. På varje lapp hade dom skrivit våra namn(ett namn på varje lapp). Lapparna gick runt i en ring, så vi fick alla skriva en fin liten hälsning till alla i gänget. Sedan fick vi tillbaka lappen med vårt eget namn på så fick vi läsa alla fina ord. :) 
Vi avslutade med vattenkrig. :D En fin sista dag med gänget, helt enkelt. :) <3

Idag har jag gråtit lite på morgonen. Först pratade jag med mina föräldrar för sista gången på Skype, sedan fickjag gå över och säga hej då till min finaste Liwi. <3 Det var verkligen jättetråkigt. Men jag har lovat att jag ska komma ner och hälsa på. :) <3

Just nu väntar jag på Yvonne. Vi ska upp till Mesa. Jag ska posta ett paket med lite grejer som jag inte fick med i mina resväskor. Vi tänkte också ta en liten sista fika uppe på Mesa. ^^
Ikväll blir det tacos middag med Findus och Sofie.

Det känns helt sjukt att jag bara har idag och imorgon här i min fina stad. Mitt älskade Santa Barbara.
Men jag ska ta en dag i taget. Flytta in i min lägenhet och sen se vad som händer. :)

Tack och hej! Nästa blogginlägg kommer skrivas från Sverige. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0