23 Mars 2012

Idag är det exakt två månader kvar tills jag sitter på flyget till Sverige igen. Jag har verkligen igen lust. Jag längtar tills jag får träffa alla igen. Krama om alla fina personer. Men Sverige lockar mig egentligen inte så himla mycket. Vissa svenska saker saknar jag, men det är ju bara för att jag är uppväxt med det. Men jag är väldigt säker på att Santa Barbara är staden där jag ska bosätta mig. Det är här jag hör hemma.

Mina planer är nu att bli medlem på en au pair-sida. Jag har hittat en svensk familj här i SB som söker nanny. Så min plan är att få kontakt med dom och förhoppningsvis hinna träffa dom innan jag drar till Sverige under sommaren. Det kan ge mig en större chans att bli vald. :)
Om jag inte kommer tillbaka till USA i år, så flyttar jag nog ner till Göteborg. Det enda jag vet för tillfället är att mitt liv kommer sättas på paus under sommaren. Jag får se vad som händer. Jag vet vad jag vill och jag vet vart jag hör hemma. Det är huvudsaken, jag får utgå från det. :)

(Jag skulle egentligen postat ett videoklipp här idag. Men jag har hållt på och ladda upp deta på youtube.com sen runt 11 imorse(4 timmar). Det har laddat ca. 80% just nu. Så någon gång ikväll kommer det upp. :P)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt att se att du har det bra där borta. :-)

Ser underbart ut.

Kram

2012-03-27 @ 16:34:16
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0