30 Juni 2012

29 Januari 2010 köpte jag min första lägenhet. Efter en lång väntan på renovering fick jag flytta in 13 Augusti 2010. Om lite mer än en månad firar jag 2 år i min lägenhet. Dock under dessa två år så har jag hunnit hyra ut den i andra-hand under min tid i USA. Så i Januari 2013 har jag ägt lägenheten i 3 år, men bara bott där i 1½ år. xD Wierd, I know. Men så är det.
Varför jag tog upp detta nu är för att jag idag fick tillbaka mina nycklar från killen jag hyrde ut den till medans jag var i USA. Så nu är jag en glaaad tjej som förhoppningsvis flyttar tillbaka in imorgon om det ïnte regnar allt för mycket. :P

Tittade igenom min externa hårddisk och hittade en massa gamla bilder. Bla. denna. Lite mer än en vecka innan jag flyttade in i lägenheten. Jobbar och står i, försöker få fint i lägenheten. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0