26 Juli 2012

Jag hatar detta. Jag ogillar verkligen Sverige just nu... Jag är trött på att det alltid ska vara skitväder. Jag lämnade Santa Barbara, solen och värmen med tron att jag iaf kommer få liiite värme i Sverige innan vintern skulle attakera. Men icke. Thji fick jag, antar jag. Jag kan nog räkna sommarens fina och varma dagar på fem fingrar. Jag är trött på att det alltid regnar, blåser, är mulet, HAGLAR! :O This sucks, BAAAAD!
 
Varje dag längtar jag tillbaka till mig kära Santa Barbara. Att kunna vakna upp och kanske bli glad att det endå kommer några droppar regn för att rensa lite. Att kunna vakna upp med solen i ansiktet och veta att detta kommer bli en fantastisk dag.
 
Jag vet att jag tjatar väldigt mycket, kanske tillochmed extremt mycket, om hur mycket jag saknar mitt underbara Kalifornien. Men det är så det är. Jag gör det bästa utav min tid här i Sverige nu, men innerst inne går jag nog bara och tänker på sol och badstränder i hopp om att vädret kanske vänder här i Sverige snart. Lite mer energi vill jag ha innan mörkret, vintern och kylan kommer. :/
 
Sluttjatat om USA. Sitter på jobbet och ska strax städa i hallen och på toaletterna och sedan byta affischer i en trottoarpratare. Klockan 2 ska jag gå iväg en snabbis och klippa mig. :) Måste verkligen bli av med mig kallufs. D: Jag älskar att jag äntligen fått lite längre hår, men det är så grymt risigt eftersom jag inte klippt det på ca. 8 månader. xD
Är grymt laddad inför helgen. SOOOOVA! XD Känner mig helt utmattad. Tycker inte att veckan varit speciellt tuff, endå är jag trött i hela kroppen. Kan dock också bero på massagen jag fick igår. Det var massa stress och skit som släppte.
 
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt. Ni har iaf fått en lite längre uppdatering om what's new. :P
 
(Btw, den dåliga uppdateringen beror mest på att jag inte har internet i lägenheten än. Men ska jag nog fixa snart. :)

Kommentarer
Postat av: Carro! Lisa här!

Kommer du inte tillbaka å hälsar på snart? :) Riktigt tomt här! Vad är planerna? Lockar inte Kalifornien lite väl mycket för att du sak kunna hålla dig borta länge till..? ;D
BTW hur fixade du så att du får bilden längst upp? :P Jag är inte riktigt haj på det här med å blogga.. XD

XOXO Lisa

Svar: Heeej Lisa. :D Santa Barbara kommer jag åka till så ofta jag bara kan enda tills jag dör. Fast jag tror inte att jag hinner komma över innan årsskiftet. :/ Kostar för mycket pengar, plus att jag ännu inte fått ett fast och stabilt jobb. >< Men jag saknar allting som har med SB att göra. Inklusive er, mina fina. :) <3 Bilden uppe i headern är ganska lätt att få dit. Dock beställde jag faktiskt min bloggdesign. XD Men det är bara att du söker på google hur man gör på just blogg.se. Det är väldigt enkelt faktiskt. ^_^
Carolina

2012-07-31 @ 07:36:20
URL: http://lisaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0