Dag 23 - Det här får mig att må bättre.

Dag 23 - Det här får mig att må bättre.

Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och kommer alltid att vara.
Inte att producera, spela instrument eller sjunga. Men just att sitta och lyssna. Både på melodin och texterna.
Har jag varit jätteglad så har jag lyssnat på musik, har jag mått dåligt så har jag också lyssnat på musik. I ett par år så var jag alltid tvungen att lyssna på musik på morgonen för att klara av skolan.
Som sagt, väldigt stor del. :)

Familjen, vännerna, kärlek, barnsligheter. Det är sånt som får mig att må bättre.

Mina brorsöner kommer efter musiken. Blir så himla varm i hjärtat av att få vara med "mina" pojkar. :) <3 Att se dom utvecklas och bli större. Att höra min äldsta brorson skratta så glatt enda från hjärtat är musik för själen. Att höra honom prata, se honom leka glatt. Att han alltid, stolt som han är, ska visa faster ALLA sina leksaker varenda gång jag kommer på besök. :)
Idag fick jag också se min yngsta brorson le lite. ^^ Så himla vackert. <3 Ska bli underbart att få se när han också utvecklas.
Skapar sin alldeles egna personlighet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0