3 April 2011

Imorgon är det måndag igen. Och faktiskt så känns det skönt. I helgen har jag bara suttit och latat mig, för det mesta. Tittat på en massa fimler och så. Men nu känner jag att jag vill ha vardag. Av flera skäl.
Jag är en rutinmänniska.  Mitt liv är kaos utan rutiner. Gör inte jag allting i rätt ordning på morgonen t.ex så är hela min dag förstörd. Eller ja, nästan iaf.

Och en sak till, på vardagar får man post och mail. Vilket betyder några dagar närmare det slutgiltiga svaret från SBCC*.
Jag vet att det bara var ca 1 vecka sedan skickade in allting och proccesen kan ta upptill 2 månader. Men är det inte självklart att man sitter spänt och väntar på minsta lilla tecken ändå?
Så är det för mig. :P Helt i onödan, men det pirrar som tusan i min mage så fort jag ens tänker på USA. xD


*Santa Barbara City College

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0