25 Juli 2013

Äntligen har det blivit lite sommar här i Norrland också. Igår och idag har vi haft underbara dagar. :)
Idag fyllde min mormor 82 år, så jag var dit och grattade henne en sväng. Annars har jag varit ute så länge jag bara kunnat och njutit av det fina vädret. Har äntligen fått i lite bensin i bilen, så nu ikväll tog jag en raggartur på ca. 3 timmar. :P Helt underbart är det att äntligen köra lite bil. :D
Som min amerikanska vän säger: Jag är lite utav en Tomboy, förutom klädesmässigt. :P
 
Det är sent och jag borde egentligen gå å lägg mig. Men jag har ingen lust och detta inlägg blev så grymt osammanhängande och meningslöst och fan vet allt. xD

God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0