23 Januari 2013

Denna slutade inte kul. Fick det berömda brevet från CSN. Jag har hört en massa olika saker när det skickas ut första gången. Några har sagt 6 månader efter avslutat utbildning. Andra har sagt när man fått jobb.
8 månader tog det för mig. Och jag måste säga. Räkningen var allt annat än uträknad efter min inkomst. Lååångt ifrån.
Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Det första som slog mig när jag såg räkningen va:
"Jahapp, nu får jag sälja lägenheten och flytta hem till mor och far igen..."

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men du vännen, ring till CSN och begär en uträkning efter din inkomst, det fick jag göra förra året när jag bara hade mammapengen :) DOm är inte omöjliga :)

Svar: Jo, jag måste ju göra det. Summan jag ska betala var tredje månad är mer än hälften av min inkomst. Det funkar ju inte. xD
Carolina

2013-01-23 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0