1 Januari 2013

Årets första blogg inlägg.  :)
Hände inte jättemycket för min del igår. Det var mer som en helt vanlig dag för mig, dock en väldigt bra dag. :)
Spenderade nästan hela dagen framför tv:n då Sällskapsresan hade maraton. :)
Till mat hittade pappa på nånting jättegott som vanligt. Fläskfilé marinerad i honungsmarinad, och ugns"bakad" med creamfresch-sås och västerbottenost-gratinerad. Till det blev det klyftpotatis. :)
Finns ingen bättre kok än min pappa. :D

Gick ut och skålade lite halvt vid tolvslaget, och sen gick jag hem nästan direkt.
Som sagt, nästan som helt vanlig dag förutom att det blev senare än det brukar och lite finare mat. Det var ju trots allt bara jag, mor och far som "firade" förra året/iår.

Nu är vi alltså inne i 2013. Jag kände redan vid tolvslaget att detta år kommer bli bra. Jag börjar året med att ta körkortet och sen hoppas jag att allt bara kommer flyta på. Hoppas att allt går enligt planerna. :)

Nej, nu ska jag äta frukost och se vad första dagen på 2013 har att erbjuda. :) Puss på er alla fina människor därute. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0