6 September 2012

Sorry för dålig uppdatering. Men jag har fortfarande inte fixat internet i lägenheten, så jag lever endast på min facebook-app i mobilen. xD

Ingenting nytt har håänt, så egentligen vet jag inte varför jag uppdaterar, men... varför inte? :P
Sist jag uppdaterade satt jag nere i Göteborg och var lite smått deprimerad över att åka hem igen. Jag är fortfarande inte glad över att jag var tvungen att åka hem, men sånt är livet, antar jag. Tänkte ta mig en tripp upp till Umeå snart och hälsa på två av mina fina Göteborgare som bestämde sig för att bli norrlänningar. :P Massa trevligt att dom flyttar närmare mig. :D

Igår var jag till tandläkaren också för, vad jag trodde, en undersökning. Det blev också en undersökning, men efter lite snack så kom vi fram till att jag fortfarande gnisslar väääldigt mycket tänder på nätterna. Det har vi vetat länge, men tydligen har det blivit värre. Det var bara att slå slag i saken och vips så blev mina tänder avgjutna och hela fadderuttan.
Så den 18 September ska jag till tandläkaren igen och hämta ut min nattbettskena.... Känns ju sådär. Men jag hoppas att min ständiga huvudvärk försvinner. :P

Meeeen, nu ska jag fortsätta jobba på. Snart helg! :D
Puss och kram och nyp i stjärten på er alla glada. :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0