23 Maj 2012 ByeBye California <3

23 Maj 2012. Dagen jag fruktat väldigt länge har kommit. Idag lämnar jag mitt paradis för den här gången. Om ca. 1½ timme beger jag mig till flygplatsen och om 3½ timme går flyget.

Det känns väldigt tufft det här. Vi har haft gråtkalas i flera dagar för alla fina människor som lämnat oss, idag är det min tur att lämna. Dock är jag glad att jag slipper se fler lämna än vad jag redan har gjort. Det är fan tufft detta, asså!

Under detta år så har jag fått så sjukt många otroligt fina vänner. (Jag tänker inte nämna några namn, They are so many and I don't wanna forget anyone. Men ni vet vilka ni är. <3) Den här bloggen tänker jag spara i all evighet som ett fint minne från mitt år i USA. Mitt underbara år i Kaliforniens värld.

Tack för den här gången, men jag kommer tillbaka. Det lovar jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0