4 Mars 2012

Halloj alla glada! :D

Just nu sitter jag och bloggar från det nyöppnade Starbucks på State. Jag sitter här med Findus och Michaela.Vi har en pluggdag.
Tanken var att jag skulle hajka idag. Ashley och jag hade planerat och allt. Men det var tydligen bara hon och jag som hade tid, så vi skjuter upp det till nästa helg istället. Dock hade jag nog behövt en dag uppe på Seven Falls. Hade inte den bästa dagen igår. Sånt är livet dock. Det är bara att leva vidare. :)

Det är ganska trevligt här på Starbucks också. Istället för att beställa hot chocolate som jag alltid gör här, så valde jag att köpa några dryckyoghurtar istället. Köpte 4 stycken på Ralphs och jag har bara en kvar. xD

Hahah! Här sitter jag och försöker blogga, så dyker det upp en snygg bil utanför fönstret. Jag lyckas alltid försvinna från samtal etc. när jag ser snygga bilar. Bara för det kryllar det av dom här i Santa Barbara. Jag har till och med turen att jag är vän med en kille som har den snyggaste bilen. *__* Det är typ himmelriket för mig. :P

Medans jag ändå bloggar så lägger jag in lite bilder från våran senaste Hajking tur upp till Seven Falls. :)













Jag hade hitills klarat mig utan skrapsår och blåmärken. I fredags stöp jag framåt och fick ett litet skrubbsår på knäet och ett litet blåmärke på handflatan. XD

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3333

2012-03-14 @ 08:21:51
URL: http://crazymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0