17 Mars 2012

Igår skulle egentligen jag och Anna åka upp till Seven Falls och haijka. Men vädret var inte riktigt på våran sida och ingen annan ville.
Vid tolv fick vi reda på att vi skulle på ett viktigt möte på skolan eftersom det snart är taxday här i USA. Så efter att vi hade fyllt i lite papper(tog ca. 15 minuter) så följde jag med Anna till Mesa för att tvätta bilen. Det var en... annorlunda upplevelse. xD När vi kom tillbaka hem så fick vi flip. Jag, Anna och Sofie tog bilen och stack iväg till Ventura. Dom skulle tydligen ha ett shoppningcenter som vi ville titta närmare på. Detta shoppningcenter var verkligen ingenting att hänga i julgranen. Det var bara skit. Det var typ bara Macy's och Traders Joe. xD

Klockan var bara 5 på kvällen och vi hade ingen lust att fara hem redan. Så vi drog vidare ett par mil till Camarillo istället. Camarillo outlet. Ett shoppingcenter som faktiskt är värt att besöka. Det var verkligen riktigt roligt. Dock hade jag ju inga pengar, men det var trevligt endå. Förutom en liiten detalj: Jag har alltid velat haft ett par riktiga Converseskor. Så jag var i sjunde himmelen när vi gick inne i Conversebutiken. Sen kom smällen. Istället för att skorna kostade $45(ca. 290 svenska kronor), så hade dom rea och sålde skor för $24(150 kronor!)! Suuuuurt! Men sånt är livet, antar jag. ><
Det var en trevlig dag! :)











Vi gick in i en butik som sålde enbart änglar. Längst in i lokalen så fann jag alla dessa post it-lappar. Jag frågade ägaren vad detta handlade om och tydligen så är detta böner. Folk har kommit från hela världen, skrivit ner en bön på en post it och sen satt fast på denna vägg. Enda sedan 1995 har detta pågått.




Just nu har jag nästa precis kommit hem från San Pasqual. Jag, Anna och Findus åkte in till state och åt på Kahuna grill. Bara för att det är St. Patricks day. Efteråt stack vi hem, drack lite och sen gick vi till San Pasqual-huset. Det hände inte så mycket där, så nu sitter jag hemma och bloggar lite innan jag ska gå och lägga mig. Jag hör hur kudden ropar på mig. :)
Godnatt alla fina själar. ^_^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0