31 Mars 2012

Igår var tanken att jag skulle gå på bio med Vinny, Anthony och Ashley. Men vi fick lite förhinder och blev sena. Vi bestämde oss tillslut för att dra hem till mig och umgås lite innan nästa bio började. Men tack vare att Vinny har en liten dotter hemma och hans mamma skulle någonstans, så drog vi hem till honom istället.
Där tittade vi på filmen Jack and Jill och drack lite. Vinny lyckades få mig lite smått full. Men så fina vänner man har så tog dom hand om mig. xD



Vinny tog tillfället i akt att klä upp sig lite. Men han ville fortfarande vara bekväm. Så till den fina skjortan hade han mjukisbyxor. xD



Anthony stylar alltid när man tar kort på honom. xD

Ashley fick jag tyvärr inga kort på. :( Men kvällen var rolig och jag hoppas att det kommer fler tillfällen. :)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej.

Du är länkad i min blogg!

2012-04-01 @ 17:36:29
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0