3 Juni 2012

Varför jag? Varför nu?
Det kan bero på förkylningen som trycker på i huvudet. Men det är lite deprimerande att bo här uppe i Norrland. Inte bara det. Jag har aldrig varit den med mycket vänner, fören jag flyttade till Santa Barbara. Där fick jag mig en hel hög med fina och underbara vänner.

Man läser på facebook; Dom är så välkomna hem. Alla vill vara med dom och dom hittar på en massa saker med deras saknade vänner här i Sverige. Vad gör jag då? Jo, jag sitter och skypar med mina SB-vänner som finns överallt i hela Sverige.
Folk frågar hur det känns att vara tillbaka? Skit! Det känns skitsurt! Det enda som känns bra är att jag äntligen får krama och pussa på mina brorsöner.

Finns säkert folk som tar illa vid sig nu, men struntsamma. Det är såhär jag känner innerstinne.
Att gå från att ha minst 10-15 personer runt om sig 24/7 i 9 månader till att komma upp till Norrland där man sitter ensam, fastklämd, i en håla är fan tufft. Det är ingen som någonsin kommer att förstå mig på riktigt.

Jag kan försöka att berätta, men det kommer aldrig gå till 100%. Det finns så himla mycket att berätta om, så många känslor, minnen.

Kommentarer
Postat av: micha

älskar dig carolina, du är finast i hela norrland <3

2012-06-03 @ 15:19:12
URL: http://memichaela.wordpress.com
Postat av: Rebecca

<3 jag är glad att du är hemma hjärtat!
Jag förstår din känsla och jag är verklgien ledsen att jag inte hinner ses mer än vad vi gör :(

Massa kramar <3

2012-06-21 @ 22:08:11
URL: http://jazzup.blogg.se
Postat av: sofie

Caroolina Dahlström! Du fina fina människa! Snart har du tagit dig igenom detta och vi finns överallt för dig även om det just nu är långt. Love u <3

2012-06-24 @ 08:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0