4 Januari 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag tog till all mod och kraft jag hade och flyttade utomlands. :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har alltid varit grymt dålig på nyårslöften, så jag har inte riktigt ansträngt mig till att ha några. Men nu, 2012, är det ändring på det. För första gången i mitt liv har jag faktiskt ett nyårslöfte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja, både vänner och familjemedlemmar. :)

Dog någon som stod dig nära? 
Nej. <3

Vilka länder besökte du?
Santa Barbara, USA. :D

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ärligt? Ett förhållande. Men jag tar dagen som den kommer. :)
 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 Mars - Dagen då jag fick reda på att jag var Preliminärt intagen till utbildningen i Santa Barbara.
5 Augusti - Dagen då jag tog mitt pick och pack och flyttade till Santa Barbara i Kalifornien.

Vad var din största framgång 2011?
 
Att jag flyttade till USA. Att jag verkligen vågade ta mig så långt. Det har gjort att jag växt Så grymt mycket i mig själv. Jag känner mig själv bättre.

Största misstaget? 
Kan nog inte säga att jag gjort något misstag iår. Inte vad jag kan komma på iaf.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Som tidigare år så verkar jag vara väldigt öppen för förkylningar. Men ingenting värre än så. :)

Bästa köpet? 
Min utbildning i USA. Om det nu räknas som ett "Bästa köp". :P

Vad spenderade du mest pengar på?
Min fotografutbildning i USA.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick veta att jag skulle få åka till USA. Det gjorde mig grymt glad.
Och när Kimmie föddes. Min yngsta brorson. Cutest ever! <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Oj.. Det var en svår fråga. Det finns så himla många låtar som kommer få mig att minnas tillbaka till 2011.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mycket gladare. Har aldrig någonsin varit såhär glad. :)

Vad önskar du att du gjort mer?

Kanske att jag inte åkte runt och såg Kalifornien mer. Men jag ska ju tillbaka, så jag har ju halva 2012 på mig också. :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar på onödiga grejjer. xD

Hur tillbringade du julen?
Hemma i Sverige. Dock fick jag inte fira jul med min bror och hans familj iår och det var lite synd. Men lite trevligt vart väl ändå. ^^

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord. Men det finns nog några som jag ogillar.

Bästa boken du läste i år?
Vampire Diaries. <3

Största musikaliska upptäckten?
Definitivt Find Us Shorty! :D

Något du önskade dig och fick? 
Mitt livs äventyr! :D

Något du önskade dig men inte fick? 
Hade väl kanske, vid vissa tillfällen, önskat att man hade mer pengar. Men sånt är livet. :) Jag kommer få mina miljoner när jag är redo för det. ;P

Årets bästa film?
Harry Potter och Dödselikerna Part 1 och 2. Och The Twilight Saga - Breaking Dawn Part 1.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Tog dyraste taxin till den tjabbigaste spritaffären och visade att jag äntligen även är myndig i staterna och hade mysigaste festen hemma på BV med finaste vännerna. :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske att familjen kunde komma och hälsa på i mitt paradis. Men jag får vänta på den miljonen så kan vi fara allihoppa och ha en mysig semester. :)

Hur skulle du beskriva din stil? 
Vardaglig, bekväm. :)

Vad fick dig att må bra? 
Allt. Att få fara till USA och hitta mig själv.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ååh, den var verkligen svår! Min både Tyler Lautner och Robert Pattinson är snygga. Sen har vi ju Paul Walker som jag bara bor ca. 20 minuter ifrån. Hoppas man får se honom innan man åker tillbaka till Sverige. :P

Vem saknade du?
Mina brorsöner saknade jag mest av allt dom 4 sista månaderna av 2011. <3

De bästa nya människorna du träffade?
Ojojoj, så himla många och jag vill inte glömma någon. Men typ alla i Santa Barbara. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0