23 Januari 2012

Halva dagen av första skoldagen är avklarad.
Jag började morgonen med min mera avancerade fotolektion och fick äntligen träffa Elie igen efter ett lov på ca. 6 veckor. :) Underbart! Denna lektion kommer blir minst lika rolig som den första fotolektionen jag hade förra terminen. ^^
Visserligen är lektionen 5 timmar lång. Men vi kommer få en 30 minuters lektion så vi hinner fika lite och sen några 10 minuters pauser för att strecka på benen. 5-timmars lektionen jag hade förra året var inte alls så härlig. Det var nästan att vi satt och samma stol i 5 timmar. Det var riktigt tufft. :(

Om 40 minuter börjar min andra och sista lektion för i dag - Drawing. Jag ska försöka lära mig att rita. :P Vi får se hur det går. Men jag har några vänner som också har den lektionen, så det kanske ger en lite mer inspiration och hjälp på traven. :) Jag ser verkligen framemot min första skolvecka. Att se hur alla lektioner är och se om jag kommer kunna stå ut en termin till innan.

Och farmor! Innan du skriver brev så ska jag snart skicka ett till dig. Det är min tur att vara först nu. :) Eftersom du inte fick något brev av mig förra året. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0