15 Februari 2012

Min fredag var så himla underbart rolig att jag ska göra samma sak igen om 2 dagar. :) Det är synd att jag bara har ca. 3 månader kvar i detta paradis när jag hela tiden hittar nya underbara vänner.

Jag vill verkligen inte lämna Santa Barbara. Jag har många oskrivna sidor kvar. But someday I will come back. Om det inte blir i november detta år så blir väldigt snart. <3

Det låter kanske kallt, men jag vill verkligen inte tillbaka till Sverige. Jag saknar inte Sverige ett dugg. Det är här i Santa Barbara som jag hör hemma. Detta är mitt hem. Det är här som jag vill spendera mitt liv.

Det är helt sjukt vad glad jag har varit dom senaste dagarna. Hade världen mysigaste helg med Slumber party blandat med hiking och en trevlig lördagkväll med ett gäng nya människor som vi träffade vid Seven falls. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0