10 Februari 2012

Vid 12-tiden idag följde jag med Anna och Liwi till Seven Falls. :)



Liwi och Anna precis i början på våran helvetes/underbara hiking/rock climbing dag i Seven Falls.





Många ödlor träffade vi på undertiden vi hike:ade.


Anna stannade upp och posade lite fint. :P


The queen of the hill!




Japp, jag var ju också med. :P


Ett par trevliga amerikanare träffade vi på också. :) I bild ser ni Vinnie, Anthony, Nate, Maria, Anna och Liwi. :) Vi träffade 2 till också, men dom fick jag inte med på samma bild. Dom hette Ashley och Nick. Grymt trevliga. ^^







Nate on top of the hill! :)


Från höger: Anna, Liwi, Nick och Ashley.


Jag tog inte såå himla mycket bilder som jag egentligen ville. Men det var tack vare att jag var upptagen med annat. Typ som att ta mig upp på smala stigar och klättra på stenar. :P
Men min dag har verkligen varit helt sjukt underbar. Och att jag också fick 6 nya amerikanska vänner var superkul. Vi ska träffas igen imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0