6 Februari 2012

Det har gått en vecka sen jag bloggade sist och jag måste säga att jag inte haft tid till att blogga någonting.

Gick i skolan mån-torsdag förra veckan och i fredags hade jag en slappardag. Var in till stan med Lisa och Michaela och hade allmänt mys i finvädret. I lördags hade vi en överaskningsfest för våra nya rumskompis som precis fyllt 21 år. Dock var jag tvungen att gå typ 10 minuter efter festen börjar. Jag hade biljetter till en dansföreställning som hette Kenisis. Det var Ballet och Moderndans. Eftersom jag går en Jazzdans kurs så var detta obligatoriskt för oss elever. Nu när vi sett föreställningen så ska vi skriva en uppsats på 2-4 sidor om dansen. Våran lärare var koreograför(? Min svenska suger för tillfället, känner jag. xD) för en av danserna, så jag antar att det var lite därför som vi var tvunga att gå och se den också. :P

Det var.. intressant. Ingenting för mig. Det bästa var slutet. xD
Jag missade festen helt, för den var typ slut när jag kom tillbaka hem till lägenheten. Menmen, jag bor i Santa Barbara. Det är alltid fest någonstans om man känner för att festa. ;P

Igår, söndag, så hade jag städ- och pluggdag. Eftersom vi har ett sånt underbart städschema nu som finaste findus har gjort så håller vi exakt koll på vem som ska göra vad vilken vecka. Så igår var badrummet mitt område. Det är nu skinande rent. :D Jag gjorde tre bilder till Digital Imaging också igår, dom ska dock inte vara klar fören på torsdag. Men det är skönt att få det gjort. :)
Jag kom på ca. 6 timmar innan deadline att jag hade 3 quizzes att göra. Meeeen, eftersom jag är sånt proffs så hann jag med alla tre quizzen med 100/100/90 poäng. Stolt tjej! :D

Jag beställde också fotogrejerna igår som jag egentligen skulle haft idag. Så nu är jag en ruinerad student med 4 pluggmånader kvar. Meeen, jag klarar allt. Eller? :/
Så en assignment missade jag faktiskt tackvare att jag inte beställt grejerna innan, men läraren vet om det. Så det är lungt. Förhoppningsvis får jag sakerna på posten till veckan så jag gör uppgiften då istället. ^__^

Jag har egentligen lektion just nu, men eftersom jag är klar så surfar jag lite på internet. :) Jag slutar om en timme och då ska jag springa hem och äta innan jag ska tillbaka till skolan för att ha min ritlektion.
Eftersom att jag är världens bästa vän också så ska jag nog följa med fina Liwi till den nyöppnade Starbucks ikväll vid 8-tiden när hon slutat. :)

Ska försöka ta mig tid till att ladda upp lite bilder någon dag också. :)
Ha det gött. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0