27 Februari 2012

Idag är en såndär dålig dag som man ibland har. En dag då, egentligen ingenting går fel, utan den är bara allmänt piss. Jag hade en stund nu på kvällen då jag faktiskt var på bra humör. Men sen sjönk det igen.

Imorse på fotolektionen så var jag helt borta. Satt i min egna lilla bubbla. Endå lyckades jag med en uppgiften som vi fick idag. På ritlektionen skulle vi egentligen sitta ute och rita idag. Men vädret blev dåligt. Så vi fick sitta och rita vad vi ville och det tackar jag för. Min hjärna hade verkligen inte klarat av det annars.

Jag har sovit dåligt dom senaste dagarna, men jag hoppas att det vänder snart. Det som får mig att verkligen slappna av, främst min hjärna, är hajkningen. Så otroligt fridfullt och rogivande. Kommer verkligen sakna alla dessa möjligheter under sommaren. Håller tummar och tår för att jag kommer tillbaka igen innan årsskiftet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0