25 December 2012

Julafton va inte så dålig som jag trodde. Visst, det hade kunnat vara 10 gånger bättre. Men man ska väl inte klaga antar jag.
 
Efter ett låååångt nattligt samtal med en underbar vän så klev jag upp efter bara ett par timmars sömn. Duschade och gjorde mig iordning. Men, samma som morgonen innan så mådde jag illa. Förstod inte varför, men så va det. En timme innan Kalle somnade jag i soffan hemma hos mor och far, men blev väckt när Kalle började. Efter Kalle blev det julbord. Blev lite köttbullar, pären, några prinskorvar och det bästa Ramsele köttet! :P En halv snaps i fel strupe klarade jag av iår också. xD Väldigt fail, men men.. :P
 
Efter mycket stök och allt sånt som kommer efter maten så blev det julklappsöppning. Blev inte så mycket av den delen. Men några paket fick jag iaf. :) Vi var bara fyra stycken iår, så någon riktig julkänsla fick jag aldrig och paketen hade jag inte ens väntat mig.
 
Kvällen avslutade med Tom Bergeron X3! Guuuud, vad jag älskar America's funniest home videos! :D <3
 
Aja, det va min julafton.
Dagen efter julafton har dock inte varit någon höjdare då jag sov dåligt och sen vaknade upp i tron att jag fått en liten släng av Magsjukan som går runt. Somnade i soffan mellan 16-18 och nu mår jag mycket bättre. Fick i mig ett mål mat, så nu känns det mycket bättre. Så frågan är ju vad det va som hände egentligen. :P
 
Hoppas på en bättre dag imorgon och resterande vecka då jag lovat bort mig som barnvakt åt finaste Tove på fredag. :D Gud, vad vi ska mysa medans hennes päron är borta på gallej. ;P När katten är borta dansar råttorna på bordet, säger dom ju. ;)

Nej, nu ska jag inte skrämma Rebecca allt för mycket. :P <3 Jag lovar att jag och Tove inte ska göra någonting dumt medans ni är borta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0