10 December 2012

Att man kan gråta av lycka.

Förra veckan var jag med i tävling i en blogg som jag följer. Nina från Hela Sverige bakar. Hon gör grymt fina tavlor! Hon kommer lägga ut fyra tävlingar denna månad. En varje advent.
Första adventstävlingen tävlade hon ut bland annat en uggletavla. Såfort jag såg den tänkte jag på ett litet barn i min närhet som älskar djur och precis fått sitt rum så fint renoverat. :)

Jag har aldrig någonsin vunnit en tävling, men jag chansade. (som alltid) Jag skrev en liten bekrivning till varför jag skulle få just den tavlan och tänkte inte mer på det.
Tävlingen avslutades i lördags och jag hade helt glömt bort den. Tills jag idag kom ihåg den och scrollade ner i hennes blogg.
Chocken jag fick! Jag vann tävlingen! :DD

Så den underbara ungen som kommer få denna tavla i julklapp är min fina väns lilla dotter Tove. :) 
Här ser ni! :) (länken öppnas i ett nytt fönster)

Nu vet jag att Toves mamma läser min blogg, men det struntar jag i. ;P
Puss på er alla! :D <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskade fina vännen, du är så genomsnäll <3

2012-12-12 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0