12 April 2012

Det verkar som att jag har ett mönster att skriva ett blogginlägg i veckan. Jag säger hela tiden att jag ska bli bättre på att blogga, så denna gång säger jag inte så. Så får vi se om det blir bättre uppdatering i framtiden. :P

Som ni kanske vet så har jag bara 40 dagar kvar i detta underbara landet. Jag har fått börja planera packningen och insätt att jag möjligtvis inte kommer få hem alla mina grejjer. Jag får helt enkelt fundera ut vad som egentligen är viktigt att få med sig hem och vad som jag faktiskt kan kasta.

Lite panik har jag också för jag vet inte alls vart jag ska ta vägen när jag väl landar i Sverige. Det är ju faktiskt här i USA, Santa Barbara, som mitt hjärta kommer stanna. Sålänge jag inte har ett Greencard/arbetsvisum i mina ägor så får jag ta dagarna som dom kommer. Bara för att slippa Sverige så har jag funderat lite på andra länder istället. Men somsagt, så vet jag ingenting för tillfället.

Över till vardagen här. Just denna vecka är det lite stressigt. Frånochmed i Måndags framtill Söndag så har jag genrep för invigningen av Garvin Teatern som vi har på skolan. Det är roligt vissa stunder, men eftersom vi i kören bara är en liten del av föreställningen så blir det att vi får vänta väldigt ofta och väldigt länge. Men jag ser framemot själva föreställningen. Imorgon, lördag och söndag har är mina D:dagar. The big days, liksom. :)

Bara för att det inte ska bli så mycket text, så lägger jag inte lite fina bilder från min och Sofies långa promenad genom ett av dom fina områdena som vi har här i SB. Längst uppe på toppen fick vi dock inte fotografera för exakt varenda hus hade övervakningskameror. :P

(Det blev mest blommbilder. Kanske inte jätteintressant, men ändå fina bilder. :))








Finaste flaggan som finns! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0