30 April 2012

Detta var nog det tuffaste beslutet jag gjort. Men nu är det gjort: Jag har skickat ett mail till snubben som jag, för tillfälligt hyr min lägenhet till, att jag kommer tillbaka 1 Juni.

Så mina damer och herrar, jag flyttar tillbaka till min lilla by i Norrland. Jag hoppas dock på att jag inte stannar länge. Jag vill ju trots allt tillbaka hit till Santa Barbara. Men just nu känns det rätt att flytta tillbaka, jobba lite. Get my mind staight. 
Jag var väldigt nära på att sälja lägenheten, men jag är glad att jag hann ångra mig innan det blev alldeles försent. Jag vill ju inte flytta tillbaka hem till mamma och pappa när jag redan har en superfin lägenhet i mina ägor. :)

Så nu vet ni alla det. Men som sagt, jag kommer inte stanna länge. Åker jag inte direkt från Norrland och över hit till SB så flyttar jag neråt i Sverige därimellan. ^^

(Om 24 dagar landar jag i Sverige.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0