15 April 2012

Jag har som läxa till imorgon att ta två kort på någonting valfritt, så länge jag använder månljuset som min största ljuskälla. Jag har letat månen varje kväll i flera dagar men inte hittat den. Ikväll tog jag med mig kameran ut på en lite jakt efter månen ännu en gång. Eftersom vi har en kulle på skolområdet som är ganska stor tänkte jag att är det ett ställe där jag kan hitta månen så är det där uppe. efter mycket om och men gick vi in till biblioteket och sökte på det; Kom fram till att månen stiger upp 3:46 inatt. ALDIG att jag stiger upp så tidigt och går ut och fotograferar!
Men när jag ändå var ute så passade jag på att ta lite fina kvällsbilder av mitt fina skolområde. :)











På hemvägen lyckades jag fånga brandbilens lysen också. :D
(Detta är förövrigt första gången jag tar kvällsbilder. :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0