12 September 2011

Taenkte slaenga in ett litet inlaegg innan lektionen boerjar.
Just nu sitter jag i klassrum OE 184 och ska snarr boerja min Fotolektion. Och sae fort jag saetter mina foetter innanfoer doerren kommer jag poe att jag gloemt bort att goera en uppgift som skulle in idag. Kaenns surt, men jag hoppas att jag kan skicka in den ikvaell.
Vi skulle ocksaa ta med oss 5-10 personliga saker till denna lektion och tror ni jag hittade saa maanga grejer? Nej, jag hittade bara en, saa jag skramlade ihop naagra random saker, saa jag har i alla fall 4 grejer. 3 tidningar skulle vi ocksaa ha med oss, men jag har bara en. >_<

Det aer saa sjukt vilket tempo dom har haer. All min vardag gaar aat till en kurs, saa jag gloemmer naestan bort dom andra tre. :( Men jag har pratat med mina laerare och dom vill bara att jag ska goera mitt baesta. Men jag hoppas att jag snart hittar rytmen och kommer ikapp. :)

Men nu kom laeraren, saa jag maaste avsluta. Ville bara uppdatera lite saa min pappa har naagonting att laesa imorgon till frukosten. :P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack snälla. Du tänker på din gamla pappa.

2011-09-14 @ 07:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0