11 September 2011 #2

Idag har det varit en speciell dag. Våran fina Tess fyllde nämnligen 19 år idag! :D Och hon har firats med buller och bång!
Hennes dag började redan vid 12 slaget med sång och bakelse. Firandet fortsatte efter en natts sömn med skattjakt och avslutades med ett resturangbesök. :)

Min dator ser snart sina sista dagar. Så bilder kommer komma imorgon.
Det är så att mitt batteri är knas. Jag måste ha laddaren ikopplad för att hålla datorn vid liv. Och min adapter som jag köpte passar inte. Så jag får passa på medans någon annan inte använder sin. :P Så jag är på jakt efter en databutik i hopp om att hitta ett nytt batteri. Har verkligen inte råd att köpa en ny dator nu. >_<

Kommentarer
Postat av: Anomym så klart.

Ett tips om du köper ny dator, ha inte batteriet och strömkabeln i samtidigt för då bränner man sönder batteriet. Om man om man inte ska ladda batteriet dvs :)

2011-09-12 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0