7 Oktober 2011

Jag har blivit grymt dålig på att uppdatera, har jag märkt. Men jag måste faktiskt få skylla på att jag har mycket läxor att tänka på.
På tisdag, 11 oktober, kommer jag ha min första Midterm i Digital Darkroom. Det jag ska göra är att öva, öva, öva på olika redigeringsmetoder i Photoshop tills dom sitter. Vi kommer få 8 olika bilder som vi ska redigera på rätt sett.

Jag kommer ha ytterliggare en Midterm den 17 Oktober. Men den känns lite svårare. Det är i Media Design. Vi ska lära oss någonting i Photoshop eller Illustrator som vi sedan ska spela in. Efter det ska jag gå igenom samma sak igen fast framför klasskamraterna. Det som blir jobbigast med denna assignment är nog, för mig, att spela in mig själv. Det hatar jag verkligen. :(

Annars händer det inte så mycket mer än det vanliga. Umgås med vännerna, festa på helgerna.

Jag är ganska dålig på att ladda upp bilder som jag fotograferat, men jag tänkte att jag kanske kan ladda upp bilder som jag fotograferar till min fotokurs. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0