27 Oktober 2011

Imorse ställde jag klockan på 9am bara för att få prata med mina underbara gossar som jag saknar mer än någonting annat. <3

Jag insåg faktiskt att egentligen är det ganska dumt att sitta på, nästan, andra sidan jordklotet och prata med folk man saknar. Det får en att sakna allt så himla mycket mer. Kommer nog bli ganska svårt att fara tillbaka hit till USA efter jullovet. Men jag får tänka på att tiden egentligen går ganska fort.
Jag har ju trotsallt redan varit här i snart 3 månader, så vårterminen borde springa fram lika fort som denna termin. :)

Idag hade jag reserverat Studio 1 på skolan med min amerikanska vän Brittany. Så mellan 3pm och 5 pm så var vi där och hade allmänt trevligt medans vi gjorde vårat arbete. :)

Efter att hon skjutsat hem mig så har jag bara tagit det lugnt. Jag är nämligen själv hemma ikväll.
Jacob och Linneá är på en konsert och Jenny har kvälls lektion.
Så jag har suttit och lyssnat på musik, tagit en lååång dusch och sedan suttit i soffan och läst ut en bok. Grymt skönt med egentid, måste jag säga. Det blir lite småjobbigt i längden att bo med 3 andra, faktiskt. Men det betyder inte att jag inte gillar mina rumskompisar, för jag älskar dom verkligen. Det är bara jobbigt eftersom jag egentligen inte är van vid det.

Så ikväll har jag haft 5 sköna timmar för mig själv. <3


Kommentarer
Postat av: DR

- så fin bild!

2011-10-29 @ 00:50:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0